poniedziałek, 7 lipca 2014

Prolog

Siedziałam na moim stałym miejscu w garażu chłopaków, nazywanym także moje beanbag1  i oglądałam ich próby nowych piosenek. Uśmiechnęłam się do każdego z nich, dumna, że są o wiele lepsi niż na początku bycia zespołem.



Kiedy skończyli spojrzałam do góry i zobaczyłam, że wszyscy odkładają swoje instrumenty.
-Umm…Chłopaki? Myślałam, że zrobiliście więcej piosenek?- uniosłam brew, kiedy usiedli naprzeciwko mnie.
-Więc, my chyba mamy ci coś do powiedzenia- powiedział Ashton, uśmiechając się szeroko.
-Okey?- zapytałam, niepewna dokąd zmierza.
Była mała pauza, kiedy to powiedziałam,w czasie której wszyscy chłopcy się uśmiechali i wymieniali spojrzenia.
-Jedziemy w trasę- w końcu oznajmił Luke.
Moje oczy się rozszerzyły i położyłam ręce na ustach, zanim mogłam krzyczeć. Calum i Michael zaczęli się śmiać, kiedy zaczęłam skakać dookoła i przytulać każdego z nich.
-Jej! Jestem szczęśliwa z tego powodu!- szalałam. –Więc z kim jedziecie w trasę tym razem?
-One Direction- Michael się uśmiechnął.
Natychmiast zamarłam, a moja szczęka opadła.
-Kłamiesz- powiedziałam.
Calum pokręcił głową i wyciągnął telefon, pokazując mi email od ich menadżera, który mówił, że jadą w trasę z One Direction.
-Zamknij się- szybko uderzyłam Caluma w ramię, kiedy czytałam email ciągle od nowa i od nowa.
-Au- wydął wargę, trąc swoją rękę.
-O boże! Jestem z Was strasznie dumna, chłopaki!- pisnęłam i przyciągnęłam ich do grupowego uścisku.
Nie mogę wyrazić jak dumna jestem. Widząc swoich najlepszych przyjaciół goniących marzenia, patrząc jak przeżywają nowe przygody, patrzeć na ich zawodowy sukces. Docierają tak daleko i wiem, że dotrą jeszcze dalej. Po prostu to wiem. Ale jeszcze raz będę za nimi szalenie tęsknić.
Czułam jakby trasa z Hot Chelle Rea trwała wieki i sama nie wiem jak to przeżyłam, ale wiedziałam, że nie mam wyjścia. Chłopaki powinni spełniać swoje marzenia i ja wiem, że będą to robić.

Będę za nimi szalenie tęsknić.

1. beanbag- coś takiego klik

***
Więc...mamy prolog! Mam nadzieję, że historia Wam się spodoba i będziecie czytać oraz komentować. Ogólnie opowiadanie ma 36 rozdziałów+epilog, tak jakby ktoś chciał wiedzieć.
Przepraszam ze wszystkie błędy (na pewno się jakieś pojawiły) i mam nadzieję, że wybaczycie :D
Mam nadzieję, że wiecie kto ma dzisiaj urodziny. 
Nasz najukochańszy Ashton!

2 komentarze:

  1. Asdfghjkl to będzie genialne ff już to wiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na 1 rozdział.Nie mogę się doczekać,żeby poznać tą historię.Świetnie przetłumaczone.Nie zauważyłam żadnych błędów.Pędzę się wpisać na listę informowanych. /@vampsmyloves_

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Selly